דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף - מה העשירים הגדולים מסתירים מכם? 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2476 פעמים ]

כדי להצליח להרוויח כסף באינטרנט אתם צריכים להבין קודם כל מה עובד ומה לא ,  איך לפי דעתכם עושים את זה? התשובה היא פשוטה, מסתכלים מסביב ומנסים לראות מה העשירים הגדולים באינטרנט עושים . בתחילת דרכי עלתה במוחי מחשבה שפשוט לא נראה לי הגיוני שאני אצליח להיות מליונר דרך האינטרנט, זה היה נראה לי כמו אשליה אחת גדולה שאין שום מצב שבעולם שאוכל לגעת בה. כל זאת , עד שראיתי בחור צעיר בשם ג'ונתן באד שגרם לי לחשוב אחרת לגמרי, למה? קודם כל בגלל שהוא כל כך צעיר (22) , דבר שני הוא לימד אנשים אחרים איך להצליח לגעת באנשים אחרים דרך האינטרנט ובזכות זאת הוא פשוט הרוויח סכומים לא נורמאלים! אני פשוט הייתי בשוק מכמה כסף אפשר להרוויח ובכמה אנשים אפשר לגעת ולהניע לפעולה שאנחנו רוצים.

מתוך זה אתם יכולים להבין שפשוט שיניתי לגמרי את המחשבה שלי ואמרתי לעצמי "אם הוא יכול, אני בטח יכול", ומכאן התחלתי לחקור כל גורו בתחום השיווק האינטרנטי וניסיתי להבין מאיפה הם באים , למה הם ניגשים מסוימת לקהל שלהם ולא בצורה אחרת, איך הם "דורשים" את הכסף מהלקוחות שלהם וכו'... הגעתי לכמה מסקנות מכל הדבר הזה שכמובן אשתף אתכם:

להרוויח כסף עם הפורמולה המנצחת:

1. כדי שמישהו יקשיב לכם באינטרנט, אתם צריכים לתת לו משהו בתמורה - בחינם. למה - מכיוון שזה המניע הטוב ביותר שיש! אנשים אוהבים שנותנים להם דברים בחינם כי אין להם מה להפסיד. השיטה הזאת חזקה ברמות שאי אפשר להסביר. לאחר שאותו אדם הכניס את השם והמייל שלו הוא יקבל את מבוקשו ובנוס יכנס לרצף של הודעות שמצד אחד ימשיכו לתת לו ערך ומתנות ומצד שני , ימליצו לו על מוצרים נוספים שיכולים כמובן לעזור לו.

2. כדי לגרום לאדם לבצע פעולה של רכישה אתם צריכים להבהיר לו לפני, מה זה נתן לך ולמה הוא צריך להשתמש בזה כדי לשפר את המצב הנוכחי שלו.

3. המלצה זה הכוח הגדול מכולם , כל המלצה שלנו יכולה להעביר את הלקוח למוצר שאם הוא ירכוש , אנחנו כמובן נקבל על זה עמלה.

4. תעבירו מסרים דרך כל הכלים שיש לנו שם באינטרנט ולא רק דרך כלי אחד : יוטיוב, פייבוק, מאמרים, פורומים, צ'אטים ועוד...

5. תמתגו את עצמכם ולא תצטרכו לעבוד יותר מידי. הרעיון הוא לא להתחיל לזרוק כל מיני תנוחות שלכם בפוזות יפות, אלא לתת ממש ערך ולהפיץ אותו כמה שיותר כדי שהוא יגע בכמה שיותר אנשים ולבסוף יכניס לכם הרבה לקוחות לעסק.

למה צריך ללמוד מהם להרוויח כסף?

אלו הם רק כמה מהטיפים הגדולים של המיליונרים הגדולים על להרוויח כסף. תנסו להבין שנייה משהו חשוב, אין פה שום המצאה חדשה של היסטוריה, אלא רעיון שפשוט עובד. כל האנשים בעולם אוהבים לקנות , זה מרגש ונותן סיפוק גדול , את זה כולנו יודעים ( : בשנים האחרונות ניתן לראות גדילה היסטרית בעליית האחוזים של הקונים באינטרנט , מה שהיה בעבר דבר מוזר ולא הגיוני, היום מוצג כטריביאלי לחלוטין, כי זה פשוט קל , נוח ואין אף איש מכירות שיושב לנו על הצוואר. בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים להבין את הפוטנציאל הענק שעומד מולנו וכמה הזדמנויות הולכות להיפתח.

הטיפים שנתתי לכם פה על להרוויח כסף, הם הטיפים הכי חזקים בעולם מכיוון שהגדולים ביותר בפרסום ושיווק באינטרנט משתמשים בהם על בסיס יומי וכל הזמן ולכן אנחנו יכולים להבין שהם כמובן עובדים...

מחכה לשמוע את התגובות שלכם,

שרון

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב